Welke webwinkels missen we bij SpaarActief? (21/03/2014)

Een veelgehoorde vraag is of er meer aanbod komt als het gaat om webwinkels/online shopping met cashback vergoedingen en extra korting.

We hopen dat jullie als leden ons kunnen vertellen welke webwinkels je graag zou zien op de site.

Op die manier kunnen we het aanbod een beetje afstemmen op jullie wensen, en krijgen we de website sneller gevuld. Het kost namelijk best wat tijd en werk om deals te sluiten en webwinkels toe te voegen.

Help ons, wie roept...?!

Reacties

Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten

Lars Morcinkowski op 21-03-2014 om 21:05

meestal gebruiken wij thuis en mensen die ik ken :

boeken (bol.com etc...)

kleding (c&a, v&d, zalando, etc...)

hotel boek sites (ebookers etc...)

warenhuizen: Hema, wehkamp, kijkshop, etc...

dieren: zooplus







Harm Raspe op 22-03-2014 om 05:39

Marktplaats, mediamarkt, kijkshop en bol.com

michella white-brete op 22-03-2014 om 08:26

Met 4 kids zou Bart smit en de intertoys ideaal zijn.

wietse Rommens op 22-03-2014 om 15:49

voetbalshop

Harm Raspe op 22-03-2014 om 20:44

dartshop

Lena Terra op 22-03-2014 om 21:54

Bol.com, Vliegwinkels, Ebookers, Crocs, Mediamarkt, Saturn, Halfords, Unive, Zara, Vlisco, Wehkamp, We, Dagdesls.

Dit zijn webwinkels, waar ik aankopen doe, dus voor mij belangrijk om punten te vedienen.

Veel succes,

johan ellenbroek op 23-03-2014 om 11:44

wehkamp / bartsmit / bol.com / leenbakker / 123inkt / kijkshop / redcoon / mediamarkt

Beheerder SpaarActief.nl op 23-03-2014 om 13:52

Oké iedereen bedankt voor de suggesties, we gaan dit zeker meenemen in de verdere ontwikkeling van de website!

Lucie Schwartz op 23-03-2014 om 19:57

BOL..com, Hema, Blokker, Media markt, BCC, V&D, Ben, Vodafone, T mobile en zo kan ik er nog veel noemen. Kortom alle winkels waar je je dagelijkse behoefte en luxe kan kopen. Vind het jammer dat op jullie site nog niets is.
Met vr groet Lucie Schwartz

judith oosterlee op 24-03-2014 om 15:20

Ik mis Yves Rocher en Bon Prix en Bol. com. Het zou super zijn als jullie dat er ook bij zouden zetten. Groetjes Judith.

Rene Flentge op 24-03-2014 om 17:09

zou zeker bol.com doen, wij bestellen er minstens 1x per maand wat, ook grotere dure aanschaffingen

Beheerder SpaarActief.nl op 25-03-2014 om 14:50

Oké, we zijn er druk mee bezig. De eerste vooruitgang is geboekt.

Hoewel niet genoemd, hebben we Toys R Us geplaatst met 2% korting. We proberen om dagelijks enkele nieuwe webwinkels toe te voegen, we zijn echter wel afhankelijk van het feit of adverteerders ons wel of niet toelaten/accepteren.

We kunnen dus niet zonder meer alle genoemde shops ook daadwerkelijk plaatsen, maar we doen ons uiterste best voor een gevarieerd aanbod!

Daniel Middelkamp op 27-03-2014 om 18:39

Iemand 20 euro gevonde ben kwijt

Daniel Middelkamp op 27-03-2014 om 23:50

Scooter onderdelen

Daniel Middelkamp op 27-03-2014 om 23:52

Scooter onderdelen

Beheerder SpaarActief.nl op 01-04-2014 om 23:16

Inmiddels is ook Bart Smit geplaatst, met 1% cashback korting op iedere aankoop. We hebben ook de indeling op de site iets veranderd, zodat alles wat duidelijker is geworden. Hopelijk een verbetering!

Alwie Hilberink op 02-04-2014 om 21:58

Nou ik zou zeggen Bon Prix.


vr gr Alwie Hilberink

Ron Laning op 06-04-2014 om 14:59

Albert Heijn, C1000, Jumbo, Coop, Lidl, Aldi, Blokker, DA drogist