Problemen met online emails lezen (12/09/2015)

Hallo allemaal,

Helaas ondervinden we momenteel technische problemen met het online lezen van e-mails. Via de online inbox op de website komen de mails (al een paar dagen) niet meer goed aan.

We werken hard aan een oplossing voor dit vervelende probleem. Via dit nieuwsbericht houden we jullie op de hoogte.

In elk geval onze excuses voor het ongemak!

Reacties

Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten

Basak Murgul op 13-09-2015 om 01:03

Had het al in de gaten, was van plan het jullie te melden. Fijn dat jullie het al door hadden en er mee bezig zijn! Nog een fijn weekend

Basak Murgul op 13-09-2015 om 01:04

Had het al in de gaten, was van plan het jullie te melden. Fijn dat jullie het al door hadden en er mee bezig zijn! Nog een fijn weekend

johan van der leest op 13-09-2015 om 02:53

had het al in de gaten dit probleem is al geruime tijd aan de gang ik krijg wel de emails binnen die klik ik aan maar de vergoeding wordt niet bijgeschreven op mijn acount op een of andere manier worden de misgelopen vergoedingen alsnog bij geschreven??????????

dri Aar op 13-09-2015 om 11:44

hoi ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als er problemen zijn maar goed jullie houden ons op de hoogte dus hopelijk vinden jullie gauw een oplossing.

Ingrid Hogeweg op 13-09-2015 om 12:11

Heb het ook gemerkt, ik lees de emails in mijn box en dan komt het ook goed.

Beheerder SpaarActief.nl op 13-09-2015 om 13:08

@Johan van der Leest:

Dat is een heel ander "probleem" als waar dit bericht over gaat.

Ik heb even in je saldo overzicht gekeken en er worden gewoon dagelijks Spex bijgeschreven voor aangeklikte mails... ik zie het probleem dus niet zo.

Janine van Laar op 13-09-2015 om 17:55

Ik miste de mailtjes al in mijn Inbox. Succes met vinden van een oplossing!

Janneke van den Hoek-Kooiman op 14-09-2015 om 08:11

Sinds 5 dagen, nu weer mails ontvangen. Probleem opgelost???

PIETJE Baartmans op 14-09-2015 om 09:34

Gelukkig weer mailtjes, dank je wel.

Beheerder SpaarActief.nl op 14-09-2015 om 10:36

Het probleem is opgelost inderdaad!

Ab Stuiver op 14-09-2015 om 12:47

vandaag e-mail goed ontvangen van verschillende dagen
Bedankt

roos helder op 15-09-2015 om 01:21

Das balen! Maar ik heb er vertrouwen in dat 't gauw weer goed komt

Elien Lammers op 15-09-2015 om 06:12

Hoera, ze doen het weer. Even bijwerken. Bedankt!

Carmen Nijland op 15-09-2015 om 12:19

Het probleem is opgelost!!!!!

GJE Jelsma op 17-09-2015 om 15:47

Gelukkig ontvang ik wel de betaalde mails van Spaaractief.

Rennie Balk op 17-09-2015 om 21:07

Krijg geen mail binnen via m,n eigen mail, zou wel prettig zijn, moet nu iedere keer spaaractief via www. doen, mis zo heel veel mails, kan dit ook binnenkomen op m,n eigen mail

anneke Louters op 19-09-2015 om 10:54

Op dit moment krijg ik nog steeds geen mails binnen. Hoop dat jullie het kunnen oplossen, maar door deze site te bezoeken kan ik ook de mails bekijken . Overigens... leuk spaarprogramma !!

Ina Gideonse - Christiaanse op 20-09-2015 om 16:24

Ik heb mijn laatste mailtje 9 september ontvangen hoe kan dat

chaid laouari op 21-09-2015 om 18:13

ik heb vanaf dat ik mee doe kan ik nog steeds geen maile lezen

Patrick Boongaarden op 21-09-2015 om 18:31

Ik heb ook sinds 9 september nog geen enkele mail ontvangen. Als ik bovenstaande zo lees lijkt hier iets fout te gaan.

guus soontiens op 21-09-2015 om 23:48

ik ben pas lid,en ik begreep het dan ook niet,dus ik dacht dat ik ietsverkeerd had gedaan.

Willem van den Hoogen op 22-09-2015 om 15:42

IK heb sinds mijn aanmelding van 18 september nog geen mail gehad.

Greta Dijkstra op 23-09-2015 om 15:23

Ik heb er geen hinder van ondervonden. Fijn, dat het is opgelost!

audrey dedeyne op 24-09-2015 om 09:28

hallo ik krijg gewoon niks door mails lezen ,websites bezoeken ,Facebook likes

Marianne Gaanderse op 25-09-2015 om 16:53

heb nog geen enkele mail van jullie ontvangen sinds ik me in heb geschreven.

Diana Lenting op 27-09-2015 om 19:03

Krijg helemaal geen mail binnen

Beheerder SpaarActief.nl op 29-09-2015 om 14:42

Als het goed is moeten de mails nu ook bij de nieuwe leden weer gewoon binnenkomen.

Willem van den Hoogen op 30-09-2015 om 11:59

Hoera!Eindelijk na ruim twee weken de eerste mails binnengekregen.

Coby van de Luitgaren op 02-10-2015 om 10:49

Ik krijg nog steeds geen emails in mijn inbox. Lees ze dus steeds op jullie website door in te loggen. Dit is gezien het aantal mails al maanden. Hoe krijg ik mijn mailtjes weer terug op mijn e-mail adres?

Met vriendelijke groet,

Coby van de Luitgaren
licoshi@hotmail.com

Beheerder SpaarActief.nl op 02-10-2015 om 23:25

Beste Coby, je hebt (waarschijnlijk per ongeluk) onze mail gemarkeerd als spam bij Hotmail/Live. Vanaf nu zou je weer mails moeten ontvangen.

ruud arends op 03-10-2015 om 10:58

Goedendag, ja ik vond het al vreemd, maar het zal wel goed komen denk ik, prettig weekend, met vriendelijke groet, Ruud Arends..1..

An Brul op 04-10-2015 om 21:45

ben gewoon naar de site gegaan en heb er verder geen problemen mee gehad

Bjorn Hettema op 06-10-2015 om 16:58

Hoi, ik heb jullie opdracht voor 750 spex van Scratchmania gedaan, maar zie mijn uitbetaling nooit verschijnen. waardoor komt dit?

Bjorn Hettema op 06-10-2015 om 17:14

dit is me nu ook overkomen met BingoCams (zie bericht hierboven)!!

JD Jansma op 09-10-2015 om 12:17

Ik heb voor 14 september tot 18 september spaaractief even stop gezet ivm vakantie maar nu ontvang uik helemaal geen mails meer hoe kan dat en wat moet ik doen om weer mails te ontvangen ??????? MVG Jannie Jansma

Beheerder SpaarActief.nl op 12-10-2015 om 09:28

@JD Jansma: het probleem zou nu opgelost moeten zijn!

@Bjorn Hettema: ook dit hebben we nu opgelost, de vergoedingen zijn bijgeschreven als het goed is!

mandy schleepen op 12-10-2015 om 18:37

Ik kan hier op de site wel alle post openen ik krijg alleen niks meer binnen via emailadres. Groetjes.

alie gobets op 14-10-2015 om 15:02

ik wil een uitbetaling aanvragen en moet een bic nummer invoeren. dit bestaat niet meer. kan dus de aanvraag niet versturen.

Wilma weijers op 14-10-2015 om 22:52

Volgens mij is dit niet het probleem dat ik heb. Ik krijg namelijk al maanden geen mailtjes meer. Toen ik dit merkte ben ik naar de website gegaan en heb zo hoop ik toch alle mailtjes gelezen. Maar ik vind het wel jammer dat ik ze niet meer automatisch in mijn e-mailbox krijg.

Beheerder SpaarActief.nl op 15-10-2015 om 10:55

Mocht je nog geen mails van ons ontvangen, dan adviseren we om twee dingen te doen:

- Ons mailadres mailing@spaaractief.nl in je adresboek zetten

EN

- Ons mailadres mailing@spaaractief.nl toevoegen aan je lijst met veilige afzenders

Op die manier zou het weer goed moeten komen!

Beheerder SpaarActief.nl op 15-10-2015 om 10:58

@Alie Gobets: De BIC code bestaat zeker nog wel, integendeel, hij wordt steeds belangrijker (in combinatie met je IBAN). Als je aangeeft welke bank je hebt, help ik je graag met het vinden hiervan.

Hier kun je bijvoorbeeld ook een lijst vinden van alle BIC codes van Nederlandse banken: http://www.betaalvereniging.nl/europees-betalen/sepa-documentatie/bic-afleiden-uit-iban/

Patrick Rademaker op 15-10-2015 om 18:38

Waarom is de vergoeding voor het bezoeken van een website aangepast van 5 naar 2 spex (zonder ons hierover te informeren)?

Het begint wel steeds minder leuk / lonend te worden om mee te doen..

Beheerder SpaarActief.nl op 17-10-2015 om 22:28

@Patrick,

Dit heeft te maken met het kleine aanbod aan adverteerders en het feit dat de kliks op de website een veel lagere conversie halen als de e-mails. Leden klikken snel even op alle banners en zijn dan weer vertrokken. Daar heeft een adverteerder natuurlijk niet veel aan. En wij ook niet: als niemand iets koopt of nergens aan mee doet, verdienen wij ook niks.

Overigens staat dit geheel los van de vergoeding voor e-mails, die blijft gewoon gelijk hoor!

angelo saerens op 20-10-2015 om 14:43

ik krijg geen emails meer binnen ,hoe kan dat.

Adil Asri op 28-10-2015 om 08:57

Heb ik geen problemen mee,maar kijk toch ook nog altijd hier voor t geval ik er eentje gemist heb