SpaarActief nu ook open voor Vlaanderen! (04/08/2015)

Het is nu ook mogelijk om lid te worden van ons spaarprogramma in Vlaanderen. Nodig dus al jouw Belgische vrienden uit voor SpaarActief!

Voorlopig gaat het enkel om Vlaanderen (Nederlandstalig België). Voor Wallonië zijn er nog geen concrete plannen.

Reacties

Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten

yvette Gillis op 04-08-2015 om 23:36

leuk voor Vlaanderen!

Beheerder SpaarActief.nl op 04-08-2015 om 23:55

@Yvette: zeker, maar niet alleen voor Vlamingen natuurlijk.

Ook voor de huidige (Nederlandse) leden is het leuk, want je kunt nu Vlaamse leden aanbrengen en daarmee extra Spex verdienen ;)

Sofie Van herp op 05-08-2015 om 20:28

Heb ik weer geluk! Net de tweede dag dat het kan kom ik me toevoegen! Jihaa

karen dupont op 18-08-2015 om 06:38

Dit vond ik een leuk nieuwtje om te lezen want ik was deze site net tegengekomen en dacht dat het toch alweer enkel voor inwoners van Nederland was en dit zag ik ook zo in de voorwaarden als ik me niet vergis dus toen ik dit las ben ik verder een kijkje komen nemen. Ben nog maar recent lid dus ook en ik hoop dat er nog heel wat dingen zullen bijkomen na het verlof ook want er zijn op dit moment niet zo heel veel dingetjes waardoor er kan opgespaard worden heb ik de indruk tenzij dat je een aankoop zou doen op één van de genoemde webshops.

Hilde Mommen op 19-08-2015 om 22:22

Super... leuk dat ik als Belg ook kan deelnemen aan jullie leuke site en zo een eurotje kan bij verdienen. .....

anja hellinx op 23-08-2015 om 11:30

Heel tof dat wij als vlamingen een centje kunnen verdienen bij de nederlanders ;)

Karin Gerritsen op 25-08-2015 om 20:19

Handig! Heb een Vriendin in Vlaanderen dus ga meteen even polsen :)

Theo Verdurmen op 28-08-2015 om 22:37

Je suis belge de langue française , et je me joins également SpaarActief !

Ingrid Hogeweg op 01-09-2015 om 23:35

Dat is leuk, dan kan mijn dochter ook meedoen...:-)

Janine van Laar op 04-09-2015 om 20:01

Welkom voor alle Vlamingen!!!

raymond dufourny op 09-09-2015 om 11:12

mooi om te zien dat er uitbreiding is naar het buitenland