Doe jij wel eens mee aan acties (20/02/2015)

Waar wij als team van SpaarActief erg benieuwd naar zijn, is of jij wel eens meedoet aan acties die we je sturen. We zien vaak dat dezelfde groep meedoet en een grote groep totaal niet. Dat is erg jammer, want door mee te doen aan acties kun je extra makkelijk geld verdienen.

Bovendien help je ons als spaar- en bespaarprogramma op die manier enorm. Immers wij krijgen alleen een vergoeding als jullie daadwerkelijk meedoen aan acties, cashback shopping, etcetera.

Brand maar los: doe jij wel of niet mee aan acties, waarom wel/niet en hoe kunnen we dat eventueel veranderen... we horen het graag!

Reacties

Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten

Basak Murgul op 21-02-2015 om 02:44

Ik ben minder gemotiveerd geworden om mee te doen aan zulke acties.. Reden waarom, eerdere deelnamens aan acties worden afgekeurd terwijl ik er wel aan mee heb gedaan bevestingsmails erover ontvang. Maar toch afgekeurd word.. Een link om afgekeurde acties te kunnen doorgeven waar je wel aan me heb gedaan zou wel prettig zijn! Groet

Beheerder SpaarActief.nl op 21-02-2015 om 11:23

Beste Basak,

Ik heb even gekeken naar de acties waar je aan hebt deelgenomen die afgekeurd zijn. Het gaat om 2 stuks.

De actie "Goed 2015" is afgekeurd omdat je gegevens al bekend waren bij de adverteerder. De actie wordt ontdubbeld op eerdere acties van dezelfde adverteerder, zoals "Wie gun jij" en "Wat gun jij". Deze zijn van dezelfde partij.

De actie van "KredietSpotter" wordt streng beoordeeld. Het gaat om een krediet aanvraag, en de adverteerder kijkt of het een serieuze aanvraag is. Als bijvoorbeeld het telefoonnummer niet bereikbaar blijkt, of als er in het eerste telefoongesprek direct wordt gezegd dat er geen interesse is, dan is het geen serieuze aanvraag. Alleen aan zo'n actie deelnemen voor de vergoeding is dus niet de bedoeling; alleen meedoen bij échte interesse!

Corina V. op 21-02-2015 om 13:36

Ik doe alleen mee aan acties die mij echt interesseren, anders worden deze toch niet vergoed. Ik zal mij eerder inschrijven voor een nieuwsbrief tegen een lage vergoeding, dan bijvoorbeeld een offerte aanvragen voor opslagruimte of een lening, waar ik niet in geïnteresseerd ben, al is de vergoeding nog zo hoog. Facebooklikes zijn ook altijd wel leuke acties.
Wat denk ik voor veel van jullie leden geldt is dat zij lid zijn van meerdere spaarprogramma's, die ook acties hebben. Persoonlijk kijk ik voordat ik lid word van een (voor mij nieuw) spaarprogramma, of een online aankoop doe, eerst bij de programma's waar ik reeds lid ben of dit onderdeel uitmaakt van een actie. Waar de actie de hoogste vergoeding geeft, daar doe ik mee.
Ook denk ik dat heel veel leden simpelweg niet mee willen doen aan een actie, omdat zij hier zitten om geld te verdienen, niet om het uit te geven, en zij het aspect van besparen hiermee niet helemaal door hebben.

M. Zdm op 21-02-2015 om 14:21

Eigenlijk geldt voor mij een beetje hetzelfde als wat Basak Murgul zegt. Ik begrijp ook jullie anwoord wel hoor, maar het blijft toch een beetje een afweging.
Ook ik heb een tijd geleden aan bijv. een actie van Essent meegedaan. Je geeft dan heel veel gegevens op, waaronder je telefoonnummer, zodat zij je kunnen bellen. Ik was daadwerkelijk benieuwd naar wat ze te vertellen hadden, maar besloot uiteindelijk niet op het aanbod in te gaan. En blijkbaar heb ik daardoor dus ook geen vergoeding gekregen, van, nou wat zal het geweest zijn: 10 cent of zo?

Doordat ik deze vergoeding niet kreeg, waarvoor ik tot vandaag de reden niet wist, heb ik ook niet meer aan andere acties meegedaan. Aangezien ik de reden dus niet wist, kon het aan van alles liggen, misschien de instellingen van mijn pc?

Wat cashbackacties betreft: eigenlijk koop ik online hoofdzakelijk bij bol.com. Bij andere spaarsites kies ik als uitbetaling altijd voor bol-bonnen (indien mogelijk), en zo spaar ik dan een aardig bedragje voor iets leuks.
Helaas kan ik bij jullie niet bij bol.com met cashback kopen (de reden hiervoor is mij al eens verteld), dus dan wordt het lastig...

Basak Murgul op 21-02-2015 om 18:24

Kredietspotter heeft contact met mij opgenomen helaas vanwege bkr registratie niet mogelijk. Maar heb dan toch aan de actie meegedaan, vind ik het niet terecht.

Greta Dijkstra op 22-02-2015 om 01:09

In december heb ik via Spaaractief iets gekocht bij Neckerman. Dit is al lang geleverd en betaald, maar er is nog steeds geen goedkeuring. Dat motiveert niet om nog eens een aankoop te doen.
Verder ben ik lid van meerdere sites en je kunt meestal maar 1 keer meedoen aan een actie. Ik probeer dat een beetje te verdelen.
Acties waarbij je iets zogenaamd gratis krijgt vermijd ik ook vanwege de = vaak hoge - verzendkosten.

Patrick Rademaker op 22-02-2015 om 13:42

Ik doe vaak niet mee aan acties omdat overal om je privégegevens wordt gevraagd. Een e-mailadres is tot daar aan toe, maar ik heb niet de behoefte om mijn adresgegevens of telefoonnummer achter te laten. Met als gevolg dat ik weer door een loterij of andere instantie post ontvang met als doel om je iets aan te smeren. Ik wil best met acties mee doen en enquêtes invullen, maar dan wel anoniem.

Karin Kosters op 23-02-2015 om 00:20

Ja ik doe zeker mee want er zijn echt goede geldprijzen te winnen en daarbij zijn de acties zoals het Linkspel makkelijk om aan deel te nemen. Top! Helemaak leuk is de Dagelijkse Jackpot. Ik kijk elke dag even hihi..

Vera Hes op 23-02-2015 om 11:36

Doe alleen mee met acties waar je iets extra's verdiend en ook daadwerkelijk iets aan hebt als je meedoet.
Met gratis acties doe ik niet mee vanwege de hoge verzendkosten en vaak zit je ook gelijk vast aan vervolg zendingen en heb je er weer een hoop werk om het af te zeggen.
Wat betreft de cashback dit doe ik op de site die de hoogste cashback geeft.

Mercedes Hund op 23-02-2015 om 15:35

snap nog niet alles,liked via FB, komt dan zelfs op mijn page..en dank..zie mezelf nog niet groeien in de ranking...maak toch veel reclame zo dan...gratis..als reactie, zeg ik wel, dat je kan besparen, indien je het werkelijk nodig hebt..anders simpelweg niet...

Manuela Berends op 23-02-2015 om 16:15

altijd leuk, maar ik ken onderstaand probleem. het is even bijhouden waar je al aan meegedaan hebt.

Harry van Meeteren op 25-02-2015 om 11:31

Ik vindt het vaak ook misleiding, je vul je gegevens in, die gegevens meestal je e-mailadres wordt doorgegeven of verkocht aan derde dus je privacy wordt geschonden. Ik denk dat spaaractief daar geen invloed op heeft. En als je je telefoonnummer moet invullen wordt je constant lastig gevallen door verschillende bedrijven. Nee helaas ik doe daar niet meer aan mee.

hans reuleaux op 25-02-2015 om 16:33

Ik doe wel eens mee met acties maar er zijn er ook veel die ik oversla om dat je na het meedoen maanden lang dagelijks telefoon krijgt over producten/diensten die ik niet wil en ze bellen op de meest onmogelijke momenten. Daarnaast is ook alleen een deelname afgekeurd maar bellen doen ze vervolgens wel dan heb ik toch mee gedaan ? vooral link deel acties zoals met de zorg links pagina voor 0,30 cent zijn leuk om te doen. maar jullie site is top heb in korte tijd al veel kunnen sparen groet hans

richard belder op 25-02-2015 om 17:49

het zijn meestal acties waar ik al aan meegedaan heeft bij een andere spaar progamma het zijn allemaal verzekeringen dus als er andere zijn dan verzekeringen dan zal ik ook meedoen via uw site mvg richard

Beheerder SpaarActief.nl op 28-02-2015 om 12:39

Allemaal bedankt voor jullie reacties. De meeste acties zijn inderdaad commercieel, immers wij en onze adverteerders moeten ook wat verdienen natuurlijk.

En het is inderdaad bij de meeste acties ook zo dat je maar één keer mee kunt doen. Als je lid bent van meerdere spaarprogramma's is dat wel eens lastig. Maar als jullie met elkaar de voorkeur geven aan SpaarActief halen we meer deelnemers, en kunnen we ook royaler zijn met de vergoedingen. Adverteerders betalen graag meer voor een groter bereik. Uiteraard kunnen we jullie daarin niet verplichten, maar de deelnames aan acties is ons verdienmodel ;)

marleen van den nieuwboer op 28-02-2015 om 13:07

ja doe iedere dag mee,

dri Aar op 01-03-2015 om 13:19

Ik wil wel mee doen maar sommige acties worden niet ondersteunt door mijn spraak software helaas.