Extra cadeautjes via Facebook (20/12/2014)

Omdat we graag ons magazijn nog een beetje willen opruimen dit jaar, geven we voor de kerstdagen nog wat DVD's weg. Like en/of deel ons bericht op Facebook en reageer waarom jij een DVD zou moeten winnen. Wie weet kijk jij tijdens de feestdagen wel een leuke film!

https://www.facebook.com/spaaractief

Als je geen Facebook hebt mag je hieronder ook je reactie plaatsen. We zullen ook wat DVD's verloten onder de niet-Facebookers dit keer!

Reacties

Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten

Sander Hoekstra op 20-12-2014 om 23:59

Ik heb bericht gedeeld :)

Ik zou graag een DVD willen winnen om gezellig tijdens de kerstdagen een film met mijn famillie te gaan kijken.

anneke steenbergen op 21-12-2014 om 10:44

jammer, kan niet meedoen omdat ik niet op facebook zit :-(

Beheerder SpaarActief.nl op 21-12-2014 om 13:03

Anneke Steenbergen: volgens mij heb je het bericht niet helemaal goed gelezen hier boven.. ;)

Rene Flentge op 21-12-2014 om 13:27

kan niet meedoen, heb geen dvd speler :(

Vera Hes op 21-12-2014 om 14:18

Hoop dat ik het geluk heb om via deze actie een dvd te winnen zodat ik met de feestdagen een andere film kan afspelen.
Iedereen prettige feestdagen

Sander Hoekstra op 21-12-2014 om 16:06

De meeste laptop's hebben ook een dvd speler

Mar Kreugel op 21-12-2014 om 16:18

Ik heb al een leuke dvd van jullie mogen ontvangen onlangs, waarvoor nogmaals dank.
Nog eentje is altijd leuk, maar een ander er blij mee maken is ook leuk ;)

peter maas op 22-12-2014 om 22:11

kan niet mee doen op feesboek. Hoop dat dit een ook lukt.

anneke steenbergen op 23-12-2014 om 00:49

idd niet goed gelezen :-) maar zo te zien ben ik niet de enige :-)

fijne dagen gewenst iedereen met of zonder dvdtje

Greta Dijkstra op 23-12-2014 om 02:50

Vind ik leuk!

Henriette Flach op 23-12-2014 om 09:41

Hier dan een reactie.

christina Verschoor op 24-12-2014 om 15:38

Lijkt me geweldig dvd wij zitten met de kerst graag dvd's te kijken.

Danny Derksen op 24-12-2014 om 22:43

ben benieuwd wie de winnaar is.....

ruud arends op 25-12-2014 om 12:53

hoi ik kon meedoen maar ik zie dit telaat, jammer volgende keer beter toch?cheers ruud arends

Wilma Jonge-Vale op 26-12-2014 om 01:41

Ja ook ik wel een kerst cadeautje! Trouwens leuk om te zien dat wij nu, 26 december twee euro centjes krijgen per klik. Dank. Iedereen een gezond 2015 toe gewenst.

Olivier van Laar op 26-12-2014 om 09:24

Leuke actie! Ben benieuwd of ik wat win. Duimen maar! Iedereen veel geluk met dit spel en in 2015.

Janine van Laar op 26-12-2014 om 10:46

Ik ben eigenlijk alweer te laat voor deze actie. Toch een dikke duim !!!

judith oosterlee op 27-12-2014 om 21:00

Een erg leuk idee!

Gera Wijlens op 27-12-2014 om 22:50

Zou ook wel leuk zijn voor oudejaarsavond toch? Wens jullie ook een gezellig Oud&Nieuw.

jacqueline kok op 28-12-2014 om 22:45

zou graag een dvd winnen om eens lekker rustig te ontspannen op de bank :-)

Peter Muijshondt op 30-12-2014 om 11:27

een DVDje is altijd welkom