Wedstrijden afgelopen en nieuw linkspel gestart (17/12/2014)

De drie lopende wedstrijden zijn vannacht om 0:00 beëindigd. Alle geldprijzen hebben we inmiddels aan jullie saldo toegevoegd. En de DVD pakketten, losse DVD's en niet te vergeten de Tablet gaan vandaag op de post. Iedereen bedankt voor zijn of haar inzet en van harte gefeliciteerd!

Laatste linkspel van 2014 gestart!

En we laten er geen gras over groeien dit keer; de allerlaatste wedstrijd van dit jaar is begonnen. Nog één keer dit jaar zijn er leuke prijzen te winnen met ons linkspel. Doe jij weer mee?

Deze keer een heel korte looptijd, t/m 31 december. In precies 14 dagen tijd kun jij nog kans maken op de hoofdprijs van 75 euro cash, of één van de andere cash prijzen!

Reacties

Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten

Trijntje Kruk-Sloots op 17-12-2014 om 10:34

Dank voor de snelle afhandeling van de wedstrijden. Gelijk weer door vol gas voor de volgende linkspelwedstrijd.

Corina V. op 17-12-2014 om 10:44

Snel afgehandeld en leuk dat er een nieuwe wedstrijd achteraan zit. Wel jammer dat de eindstand niet zichtbaar is, was een close call dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar mijn directe tegenstanders...

Jan Blok op 17-12-2014 om 11:09

Gaaf die wedstrijden en lekker spannend! Bedankt voor de mooie prijzen!

Greta Dijkstra op 17-12-2014 om 11:38

Hallo Corina,
Ik ben als 15e geeindigd en dus nog net binnen de prijzen gevallen van de activiteitenwedstrijd.

Ina Verschoof op 17-12-2014 om 12:12

Ben benieuwd welke DVD's er binnen komen.
Leuk dat er gelijk weer een wedstrijd is gestart!

darki dark op 17-12-2014 om 15:40

Hopelijk begint er weer een nieuw avontuur met het linkspel!!

Ronald Eskes op 17-12-2014 om 18:46

Wederom bedankt voor de wedstrijden en de prijzen natuurlijk..
Ik zag dat mijn adresgegevens nog niet waren ingevuld, dus dat heb ik bij deze gedaan ;-)

Corina V. op 18-12-2014 om 15:15

@ Greta:
Dan ben ik blijkbaar toch nog 14e geworden. Bedankt voor je reactie en gefeliciteerd!

Sander Hoekstra op 18-12-2014 om 15:36

Bedankt de DVD is aangekomen :)

Ina Verschoof op 18-12-2014 om 15:39

DVD's vandaag al binnen, helemaal top!

Vera Hes op 18-12-2014 om 22:13

Jammer dat de wedstrijden niet van tevoren worden aangekondigd zodat alle leden een gelijke kans maken om in de prijzen te vallen.

anneke steenbergen op 18-12-2014 om 22:30

ik probeer zo actief mogelijk te zijn op de site, heb alleen niet genoeg mogelijkheden om optimaal te promoten, daarom zal ik laag in de wedstrijden eindigen, echter de vergoedingen voor alles zijn prima

Beheerder SpaarActief.nl op 18-12-2014 om 23:00

Alle winnaars: graag gedaan!

Vera Hes: dat hoort natuurlijk ook een beetje bij het "actief" zijn.. scherp de website in de gaten houden om zoveel mogelijk geld te verdienen hier ;)

Vera Hes op 19-12-2014 om 00:18

Kom minimaal 2 keer per dag op de site maar als er in de tussentijd een wedstrijd is gestart en er al een behoorlijke achterstand is met diegene op de laatste plek heeft het weinig zin om mee te doen. Het is me wel opgevallen dat steeds dezelfde in de prijzen vallen waaronder diverse webmasters voor wie het erg makkelijk is om te promoten.Over de rest van de site ben ik wel tevreden.

Greta Dijkstra op 19-12-2014 om 20:17

Corina, jij ook gefeliciteerd@!

stuart verweij op 19-12-2014 om 21:49

topp

Henriette Flach op 23-12-2014 om 09:37

Linkspel? Wat is dat?
Het durt eeuwen voor je iets verdient hier!
Wanneer krijg je een uitnodiging voor enquêtes? Op deze onoverzichtelijke site blijf je scrollen.

Olivier van Laar op 26-12-2014 om 09:25

Altijd spannend, zo'n nieuwe wedstrijd. En mooie prijzen te winnen. Succes iedereen!