Betalingen verwerkt en bonusmaand uitgekeerd (27/08/2014)

Bij deze kunnen we melden dat we onze kleine achterstand in het verwerken van support en betalingen weer hebben weggewerkt. In verband met de vakantie/zomerperiode waren we iets later met het afwikkelen van de extra bonussen van de Juli Bonusmaand actie. Vandaag heeft iedereen zijn/haar extra saldo ontvangen!

Reacties

Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten

Bianca Hooijmans op 27-08-2014 om 19:41

Het extra saldo van de Juli Bonusmaand klopt niet, ik heb 11 leden aangebracht, dus zou 10euro moeten krijgen, maar er is maar 2,50 bijgeschreven.

Bianca

Douwe lang op 27-08-2014 om 21:17

Bij mij staat er geld nog niet verwerkt

Beheerder SpaarActief.nl op 27-08-2014 om 21:47

@Bianca Hooijmans: de bonus is berekend naar het aantal actieve leden, dat wil zeggen, leden waarover je ook de normale bonus van € 1,50 hebt ontvangen. Een lid is actief wanneer hij/zij minimaal 15 cent heeft verdiend.

@Douwe Lang: over welk geld heb je het precies? Een bonus in juli heb je niet gewonnen, aangezien je toen geen leden aan hebt gebracht... kan je je vraag iets duidelijker maken misschien?

Harmen Scholte op 31-08-2014 om 14:49

Zijn alleen de betalingen van de maand juli afgewerkt?
Dan kan het bij mij nog kloppen, ik heb me laten uitbetalen in augustus.
Moeten uitbetalingen van augustus nog worden verwerkt?

ina baas op 03-09-2014 om 11:20

hoi ik heb in mei bij via jullie bij simpel een abomoment afgesloten en zal dan 10 euro terugkrijgen maar nog steeds niks ontvangen hij staat nog steeds open in mijn lijst .waarneer wordt dat nu uitbetaald

Daniël Plijter op 03-09-2014 om 11:36

Beste meneer/mevrouw,

Een flinke tijd terug heb ik een uitbetaling aangevraagd van E 5,- en reeds niet ontvangen.
Kunt u mij meer laten weten hierover?

Groet,

Daniël

harmen duine op 09-09-2014 om 21:36

heel vreemd als je 5 euro hebt verdiend kon je dat uit laten betalen, maar dan is het ineens verhoogd naar 12.50

Beheerder SpaarActief.nl op 09-09-2014 om 21:37

Hoewel het nieuwsbericht misschien wel deed verwachten, zijn nog niet álle betalingen verwerkt. Het ging dus puur om de achterstallige betalingen. Op korte termijn doen we weer een betaalronde!

Beheerder SpaarActief.nl op 09-09-2014 om 21:38

De uitbetalingsgrens was tijdelijk verlaagd naar 5 euro, maar is standaard € 12,50. Hierover zullen we vandaag of morgen nog een nieuwsbrief versturen.

PJ Modderkolk op 11-09-2014 om 10:32

wacht op 50 euro cashback van NORTHWEST eerste 3 maanden al betaald
het was nog inbehandeling maar ik wacht af met vriendelijke groet p.j modderflots

Beheerder SpaarActief.nl op 15-09-2014 om 09:40

PJ Modderkolk: de polis is vorige maand afgesloten, we wachten nog op een terugkoppeling van de adverteerder of de transactie succesvol was. Dit kan even duren, hier hebben we helaas geen invloed op. Het enige wat ik kan zeggen is sorry voor het wachten.. en we gaan vandaag nog even contact met hun opnemen!