Minder activiteit in de vakantieperiode (31/07/2014)

Hallo allemaal,

In verband met de vakantieperiode is het momenteel wat rustiger. Er worden iets minder mails verstuurd, de support duurt wat langer en het is een beetje stil omdat er eigenlijk weinig nieuws te melden is.

Maar na de vakantieperiode kun je weer van alles van ons verwachten. Leuke wedstrijden, acties en vooral veel mogelijkheden om geld te verdienen. Want dat is waar het uiteindelijk om draait natuurlijk!

Met vriendelijke groeten,

Het SpaarActief Team!

Reacties

Reacties op dit nieuwsbericht zijn gesloten

Cynthia Elhorst op 02-08-2014 om 08:58

Wanneer wordt thuisbezorgd weer verwerkt? Heb er 3 open staan.. Gr. Cynthia

Beheerder SpaarActief.nl op 02-08-2014 om 21:17

Beste Cynthia & Sal, zojuist zijn de bedragen bij jullie allebei toegevoegd aan het saldo!

Cynthia Elhorst op 03-08-2014 om 22:08

Ook ik heb die premie berekend maar ook dat bedrag niet ontvangen. De thuisbezorgd staan er inmiddels wel bij. Bedankt! :)

MARION SIMONS op 04-08-2014 om 17:14

Jammer dat er geen mails meer binnen komen want niet iedereen gaat met vakantie !!!!!

Adil Asri op 08-08-2014 om 00:26

Fijne vakantie

Mirjan Beets op 09-08-2014 om 13:24

Inderdaad heel jammer dat we niet zoveel mails meer krijgen, want niet iedereen gaat op vakantie. Bovendien heb ik een betaling aangevraagd van 5 euries, en daar zal ik dan ook op moeten wachten tot na de vakantie?

lisanne mijle op 09-08-2014 om 14:37

hoe komt het dat ik geen banners meer krijg Gr Louise.

Susy Bos op 09-08-2014 om 14:54

Hier ook geen bannerkliks...

Herman Schoonewille op 11-08-2014 om 14:21

Prettige vakantie

Frans Algra op 11-08-2014 om 15:36

...inmiddels diverse mails verstuurd..krijg geen reactie..heb via jullie bij Zelf mijn autoverzekering overgesloten, beloning E25,- heb echter maar E5,- gehad....

F.Algra

Wim Hamhuis op 14-08-2014 om 12:18

heb meegedaan aan de actie voor het winnen van een boom box. krijg je dan de 10 cent automatisch of moet je eerst melden dat je hebt meegedaan?

ina baas op 18-08-2014 om 11:44

heb een vraagje weet niet waar ik hem anders moet stellen ik heb in mei bij simpel een abboment afgesloten en ik zal dan 10.00 euro krijgen op mijn account heb nog steeds niks ontvangen en hij staat wel bij mijn account

Frans Algra op 18-08-2014 om 20:58

inmiddels probleem netjes opgelost! heb de E20,- gekregen. prima opgelost dus!

Marianne Hiemstra op 21-08-2014 om 21:08

Hoelang duurt het eer thuisbezorgd bijgeschreven wordt?
Ik heb er eentje sinds 7 augustus open staan.

arjan slagtveld op 22-08-2014 om 17:38

Hallo , Ik heb nog een actie open staan van 28 april , van online alles in 1 die nog niet is uitgekeerd. Weten jullie toevallig wanneer dat gaat gebeuren? Thanx en Groeten Arjan

Henk de Leeuw op 23-08-2014 om 07:38

wanneer wordt thuisbezorgd weer verwerkt

arjan slagtveld op 27-08-2014 om 21:25

En bedankt voor de snelle service , het geld staat er al bij , Bedankt Robbie
Groetjes Arjan

Marianne Hiemstra op 30-08-2014 om 12:25

Wanneer wordt thuisbezorgd bijgewerkt??

Lars van Mason op 07-09-2014 om 03:21

ik heb ook me premie laten berekenen via northwest maar de 1 euro niet ontvangen? hij staat ook niet bij acties onder behandeling of iets dergelijks maar is wel verdwenen bij de acties die je nog kunt doen voor geld

groetjes Lars